Welcome, visitor! [ Oturum aç

İLAN EKLE

Annemi işveren sikti

Sex Hikaye 09 Mayıs 2021

Kocamı üzüntüanımız ile kandırdım

Ben 19 yaşındayım. İşverenim tayfun ağabey 32 yaşında sakallı kalıplı kıllı bir ağabey beni çok hoşlanımızr. Annem 43 yaşında Türbanlı akranlarına göre Sikişen hoş bedeni dolgundur Memeleri büyüktür götü de büyüktür. Ben bir insan kaynağının yanımıznda çalışıyorum. 2 sene oldu İşveren tayfun ağbiyle çok içtenizdir ama çok hiddetlendiririm onu genelde. Bir gün hastalandığımı işe …

Ben 19 yaşındayım. İşverenim tayfun ağabey 32 yaşında sakallı kalıplı kıllı bir ağabey beni çok hoşlanımızr. Annem 43 yaşında Türbanlı akranlarına göre Sikişen hoş bedeni dolgundur Memeleri büyüktür götü de büyüktür.
Ben bir insan kaynağının yanımıznda çalışıyorum. 2 sene oldu İşveren tayfun ağbiyle çok içtenizdir ama çok hiddetlendiririm onu genelde. Bir gün hastalandığımı işe gelmeyeceğimi söyledim sabah 6 da arayıp uyandırmışım o surattan agresifti tam gün bana. 😀 Sonra tamam dedi izinlisin yarın gel hesabını keselim çıkartıyorum seni dedi ağabey yapma dedim. olmaz gel keselim dedi ben de tamam dedim. sonra rutin günlük işlerimi yaptım. akşam oldu yattım sabah 10 da uyandım.
Tayfun ağabeyi aradım geliyorum ağabey dedim. tamam bekliyorum ben dedi. Sonra anneme de dedim ki ben dışarı gidiyorum çarşıya gidicem sen de geliyomusun diye o da geleyim iç çamaşırım bitmiş iç çamaşırı alcam dedi tamam dedim annem de hazırlandı çıktık otobüse bindik yolda gittik ilk evvel annemin alacaklarını aldık. Sonra anneme ben işten kovuldum gel hesabımı kestiricem dedim kızdı bana bayaa yolda sonra biz tayfun ağabeyin yerine geldik.
Ben kapıyı çaldım kapıyı tayfun ağabeyin servisçisi açtı buyrun hoşgeldiniz dedi geçtik içeri o ara bir gözgöze geldik servisçi ağabeyle annemi süzüyordu. Tayfun ağabeyin kapısını çalıp odasına girdim ağabey değişik çalışanlar yok mu dedim yok dedi yalnızca ikimiz çalışıyoruz bugün sen de gelseydin çalışırdın dedi. sonra bu kim dedi ben de annem ağabey dedim. çok Sikişenmiş ve hoşmuş dedi annem de gülerek teşekkür etti. 🙂

Sonra koltuğundan kalktı ve servisçinin odasına gitti. 15 dk bekledik sonra geldi ve bana dedi ki
Ünal çay ikram edicektim annenle sana ama çay bitmiş şu bi arkada market var para vereyim git hem yağ al hem çay al buraya dedi tamam ağabey dedim. anneme de kazancım ben azıcıktan otur sen dedim aldım 100 lirayı gittim BİM ’e 🙂 5 dakikada gittim bim ’e ve geri döndüm kapıyı çaldım. Kapı açıldı ama önünde kimse yoktu ben girdim girer girmez boynumdan yakalayıp yere yatırdı beni Servisçi ağabey. Ben ne oluyo lan napıyon amk diye bağırdım. Sonra arkadan ellerimi bağladı ve beni kaldırıp içeri götürdü içeri gittiğimde annemi baygın uyurken gördüm koltukta. Lan naptınız anneme diye bağırmaya başladım o ara tayfun ağabey geldi ve bana tokat attı izle bakalım dedi sen beni öfkelendirirdin hep şimdi gizeme bende dedi bana. Ben bi an düşündüm ki gerçeğinde hep bunu isterdim.keşke bi tanımızdığım annemi sikse tasam. neyse Tayfun ağabey annemin kıyafetini çıkarttı sonra da pantolonunu ilikleyip açtı Annem kilot ve südyeniyle kaldı tayfun ağabey bütün südyenini çıbayanrken annem uyandı ve vurmaya başladı Tayfun ağabey annemin başını bana doğru çevirdi annem ağlamaya başladı. Servisçi kafama silah dayamış ama içi boşmuş sonradan bildim.
Annem tamam yapmayın ne istiyorsun benden dedi. Tayfun ağabey: bayanmla cinsel hayatım makûs seninle zaman geçireceğim artık dolgunları hoşlanımızyorum hem de oğlanımız çalıştırmam parasız her ay 3000 lira para veririm dedi. Sonra anneme sen çalışıyor musun dedi annem de evet dedi. Tayfun ağabey çalıştığın yerden istifa et sana da 4000 lira vericem aylık dedi annem de ağlayarak tamam dedi. Parayı dinleyince azıcık serinledi gibi oldu öyle otururken tayfun ağabey annemin dudaklarına yapıştı ve annemle öpüşmeye başladılar. Servisçi de benim ayaklarımı bağlıyordu o gizeme. Sonra Tayfun ağabey annemin südyenini çekti çıkarttı kilodunu da çıkarttı. Kendi üzerindeki takım elbiseleri de anneme çıkarttırdı kiloduna geldiğinde ise anneme eğilerek çıkartmasını söyledi annem önünde diz çöktü ve kilodu çıkarttı çıkartır çıkartmaz siki guguklu kuş gibi annemin ağzına geldi.

Tayfun ağabey anneme al ağzına dedi annem de almadı sonra tayfun ağabey kafasını güçle bastırınca aldı ve başladı sikini yalamaya siki kıllıydı 20 cm idi anneme kesintisiz 20 santim yiceksin işte diyodu kesintisiz
5 Dk yalattıktan sonra anneme yat şu koltuğa bacaklarını ayır dedi annem de yattı bacaklarını ayırdı Tayfun ağabey annemin amına dil atmaya başladı o her dil atınca annem ahh mmm sesler çıbayanyodu. Sonra Tayfun ağabey sen de istiyodun demi dedi Annem de ilk başta istemiyodum ama şimdi istiyorum dedi. Başındaki türbanımıznı çıkarttı annem ve saçlarını da saldı bütün bir porno yıldızı gibiydi. 🙂
Tayfun ağabey anneme kalk ve koltuğa domal dedi. Annem de kalktı koltuğa dizüstü domaldı Tayfun ağabey annemin götünü tükürükledi ve yaladı sonra kendi sikine tükürerek annemin göt deliğine bastırdı. Annem zorlanımızyodu ama hadi sok kökle diyodu.
Servisçi de üzerindekileri çıkarttı ben marmaris escort süratlice ve annemi önüne geçerek annemin ağzına verdi. Tayfun ağabey birden süratlice sokmaya başladı servisçi de annemin ağzına sikini soktu annem haykırınca sesi çıkmıyodu.
Tayfun ağabey annemi 20 dakika süresince götten sikti sonra götünden çıktı
Servisçi de annemin götüne girdi ve bir elini de annemin am deliğine sokup parmaklamaya başladı Tayfun ağabey de Dosyaları hakimiyet ediyordu masasında servisçi süratli süratli sokarken Birden çıktı ve yere boşaldı..
Tayfun ağabey servisçi ağabey ’ye döndü ve hadi git işleri al dedi.Saat geldi dedi o da giyinip gitti. beylikdüzü escort Büroda 3 ’ümüz kaldık.
Tayfun ağabey bana geldi ve seni çözücem ama yanlış birşey yaparsan seni öldürürüm dedi ben de tamam zati benim de güzelime gitti dedim. 😀 🙂
Tayfun ağabey bana vay orospu çocuğu dedi Annem de sensin o diye bağırdı. Tayfun ağabey anneme döndü ve bekle sana da gelicem şimdi dedi annem de amını okşayarak geel dedi.
Tayfun ağabey beni çözdü bana telefonunu verdi ve ben annenin amını sikicem şimdi kamerayı başlat hem fotoğraflar hem vdeolar çek dedi. Annem olmaz diyince. öldürürüm o zaman çocuğu dedi annem de napcaksın sen onları dedi o da kaydedicem dedi anımız olarak dedi.

Sonra bana verdi telefonunu ben de videoyu başlattım Anneme yanaştı dudaklarına yapıştı deliler gibi öpüşmeye başladılar. Annemin boynunu emiyor dudaklarını öpüyordu.
Sonra anneme kalk dedi annem de kalktı koltuğa oturdu Tayfun ağabey sikine tükürdü
Anneme de sen de amını tükürükle dedi annem tükürükledi. Tayfun ağabey gel otur üstüne dedi.Annem geldi ve oturdu Tayfun ağabey deliğe soktu annem yavaş yavaş otururken. Tayfun ağabey birden hoplatmaya başladı annem aaaahh diye haykırıyordu ben de tahrik oluyordum 😀 Tayfun ağabey annemi 10 dakika hoplatarak kucağında sikti
Sonra kalk dedi annem kalktı eğil dedi ağzına verdi annemin annem yaladı
Tayfun ağabey anneme kalk dedi ağzını aç dedi annemin ağzına tükürdü sonra domal dedi. Annem yere eğildi domaldı
Tayfun ağabey annemin arda geçip amına hizaladı ve süratli süratli gelgit yapmaya başladı Annem ah ah ahah ımmmm diye haykırıyordu ben de videoya kaydediyorum bir ara annemin yüzüne sürüklüyordum o ara annem hiddetlendi
Tayfun ağabey de kendini koltuğa attı meğersem Tayfun ağabey annemin içine boşalmış. Annem ne yaptın sen diye kızarken Tayfun ağabey çıkarttı ve doğum hakimiyet hapı verdi anneme Sonra üzerini giyindi. Annem de üzerini arındı akan dölleri felan. Sonra oturduk.

Tayfun ağabey anneme sana 4000 lira ücret vericem kazançsan dedi annem hiç bişey demeden kabul etti bana da gel büroda otur sana da 3000 lira vericem dedi ben de tamam ağabey dedim 😀 Bana ağabey deme artık babanımızm dedi 😀
ben de güldüm annem de başörtüsünü taktı
biz bürodan kalktık gittik.. O günden sonra Tayfun ağabey annemi otomobiliyle dışarda ormanda dahi sikti benim yatağımda da sikti annemin yatağında sikti kendi bayansının yatağında sikti heryerde her biçimde sikti siktir di ama artık annemin dostu nurşenede sikmek istiyordu, kısmen bende sikmek isterdim. Annem nurşeni güçte olsa ayarladı ve bana porno filmi sürüklettiler. Tayfun ağabey 2 kadına saksı sürükletirken bana videoyu kaydet demişti, ilk evvel Nurşen hanımızma sakso sürükletip üzerinde zıblamasını istedi kadın zıblarken alıyordu ve koca kalçaları yumuşak deriyi suratından ben dahi azıyordum. Nurşen hanımızm 170 boyunda 62 kilo balıketli beyaz derili bi kadındı tayfun ağabey kalk bayan domal dedi ve anneme sen ne bakıyorsun sende domal diyerek 2’sini 5 dakika siktikten sonra boşaldı ama o günden sonra Nurşen işveren ben annem beraber yaşamaya başladık, her gün twittera video atıyoruz bazen annemi silerken nası sikiyorum diyor bazen annen yarrağı çok hoşlanımızyor diyo twitterdaki herkes annemi sikmek istiyor.

171 toplam, 0 bugün

Escort Semt

maltepe escort - ataşehir escort - kartal escort - pendik escort - kadıköy escort - kurtköy escort - bostancı escort