Welcome, visitor! [ Oturum aç

İLAN EKLE

Manitam ve Annemle Grup Sexs Öykümüz

Sex Hikaye 09 Mayıs 2021

Selamlar bugün size annemi dostumla birlikte nasıl siktiğimi anlatacağım. Annem 165 boyunda süper fiziği götleri göğüsleri olan yarrak çılgınsı bir kadındır ve annemi uzun zamandır düzüyorum. gelelim öyküme, bnm yakın dostlarımdan biri olan ceyhun devamlı…

Selamlar bugün size annemi dostumla birlikte nasıl siktiğimi anlatacağım. Annem 165 boyunda süper fiziği götleri göğüsleri olan yarrak çılgınsı bir kadındır ve annemi uzun zamandır düzüyorum. gelelim öyküme, bnm yakın dostlarımdan biri olan ceyhun devamlı bize kazanç yada ben onlara giderm genelde bilgisayarda takılırız bazen konutta kmse yoksa porno sitelerine girer 31 sürükleriz. Yeniden babamın şehir dışında annemin ise çarşıda olduğu bir gün ceyhun bize geldi.ceyhunla konutta porno sitelerinde geziorduk ve hoş videolar arıyorduk. Rast gele ceyhunun annesine beyzeyen bir kadın bulduk ve ceyhuna ulan bu senin annene benziyor dedim. Ceyhun azıcık bozulmuştu belirli ve ne annesi lan fln dedi. Bnde walla benzior dedim kalçaları flnda aynı annen gibi dedim. Oda sn kendi annenin kalçalarına bak dedi. Bnde ne warmış annemin kalçalarında dokununca, kızmazsan söyleyeyim dedi. Bnde söyle bakalım kızmam dedim, oda valla kahvedekilerin anneni konuştuğunu duydm dedi ne diyolardı dedim oda annenin minik beden tayt giydiğini ve altından tangasını belirli olduğunu kahvenin önünden o biçimde geçtiğini diyolardı ve bnde birgün buna tanımızk oldum açıkcası dedi ve markete fln öyle gidior hep die ilave etti. Bnde valla kadında sağlam göt var ama değilmi dedim. Valla kızmaycaksan söyleim dedi bnde söyle dedim. Gerçekten süper götleri var annenin dedi. Bnde sana bişey gösterecem dedim ve PC deki annemi sürüklediğim tangalı fotolarını ona gösterdim. Şok olmuştu oğlum nasıl yaptın filan dedi. Bnde dedim ki kanka annemi semtte sikenler var öğreniyorsun. E bnde anneme inglteredeki tatilde saldım oda izin verdi bnde sikiyorum dedim.çok afallamıştı nasl becerdin fln dedi anlattım tabi. Sonra oğlum annen bana wermezmi fln dedi bnde blmm dedim denerz istersen dedim oda lütfen fln deyince annemi aradım. Annem çarşıdaymış konuta ne saat kazançsın diye sordum oda yarım saate konuttayım dedi. Bende tez gel sana süprizim var dedim ve 10 dk sonra ordayım dedi. Bu arada bn ve ceyhun donları çıbayanp eşorfmanlarımızı donsuz giydik ve yarraklarımızı bir hoş kaldırdık. Annem 10dk sonra dediği gibi geldi ve odaya yaklaşırken noldu oğlum neymiş süpriz dedi ve içeri girdi. İçeri girer girmez gözü yarraklarımıza takılı kaldı ve ekranda kendi çıplak fotosunu görünce ceyhuna herşeyi anlattığımı kavradı. Bnde anneme sn kavradın süprizi dedim ve annemde offf hoş bir süprizmiş deyip ceyhunum önüne geçti ve eşorfmanımıznı bir hücumda sıyırdı. Ceyhunun kazık gibi olmuş yarrağı önündeydi ve eline alıp okşamaya başladı. Ardındanda ceyhuna yarrağın çok hoş dedi ve hemen önünde diz çökmüş bi biçimde ağzına almaya başladı. Bnde annemin eteğini beline sıyırıp altına uyuyarak amcığı yalamaya ve sevişerek sikişe hazır hale getirmeye başladım. Takribî 10 dk annem ceyhunun yarrağını yaladı ve yalamaya dewam ediordu. Ceyhun bana oğlum annen yarrağımı tamamlayacak hiç doymuor dedi annemde hemen atılarak doyur o zmn beni dedi. Sonra yatak odasına geçtik ve ceyhun annemi atamaya başladı ardından annem bu sefer anadan üryan ceyhunun yarrağını somuruyordu. Bnde tabi amcığı bir hoş sulandırmştım ve annem bana hadi getir sen wer ağzımada ceyhunda amcığımı düzsün dedi. Bnde çıbayanp ağzına wermeye başladım ceyhunda annemin ayaklarını omuzuna alarak annemi sikmeye başladı. Annem hem ohhhh sürüklüyor hemde bnm yarrrağı emiyordu. Ceyhun bu arada bana oğlum ne orospu annen warmış lan. Amıcğı süper sabaha kadar sikelim anneni diyordu ve anneme dönerek nasıl orospu beyendinmi yarrağımı diyordu. Annemde evet süper sikiyorusun beni çok hoş dewam et amcığımı doyur diyordu ceyhuna. Ceyhun bana dönerek kaç kere dar taytlarını düşünerek 31 çektm bu orospunun kahvedekilerle çok fantezisini kurduk halen anneni sikmenin yolunu arıyorlar annen süper bir faişe diyordu annemse oğlum kızsana dostuna bak anneni nasıl sert sikiyor hem şu kahvede bni sikmek isteyenlerden neden daha evvel laf etmemiş hepsine bu azgın amcığımı siktirmek isterm gör bak yrn kahvenin önünden donsuz sütyensiz ince badilerime geçicem dedi. Bnde ceyhuna oğlum yavaş sik annemin amcığını ağrıtma yoksa bnde sikerim o amcığı dedim. Ardından annem hadi yeter tost yapın da yeyin beni çok azdm götümde yarrakszlktan çılgın olacak dedi. Ceyhunda anneme ztn snn gbi yarrak çılgınsı kaşardan ancak tost olur dedi ve annemi üstüne aldı. Bnce annemin üzerine çıkarak göt deliğine girdm ve orospu annemi amdan götten sikmeye başladık. Annem bize; ouff süper sikiyorsunz beni hiç çıkarmayın yarraklarınızı durmadan sikin beni faişeler gibi haykırdıra haykırdıra sik amcığımı ceyhunum benm oğlumun en iyi dostu. Nasılmış en iyi arkadaşıının sürtük annenisi sikmek diye soruyordu ceyhunda süper bişey amınızı doyurmak diyordu ardından bana anneni başka zamanda sikermiyiz diyordu bn cewap wermeye kalmadan annem sıçradı ve sikersinz tabi bu yarraklarla amcığımı götümü çok hoş sikersnz sn bni tekde sikersn uyduğu zaman ama kahvedeki yarraklarında azgın amcığımın götümün tadına bakmasını isterm yarın kahvede beni nsl siktiğini herkese anlat diyordu. Ardından ceyhun boşalacağını söyledi ve annemde amcığıma vazgeç sıcacık döllerini doldur orospunu ceyhunum sikicim dedi ve ceyhunda annemin amına boşalıp öylece içinde kaldı. Bnde bu arada hızlandm ve annem boşalıorm dedim annemde ağzıma gel sen dedi ve bnde ağzına werip patladm. Tam spermlerimi içti. Ardından girip hoş bir duş aldık ve giyindk bu arada ailesi ceyhunu aradı ve gitmesi gerekiyordu. Annem ceyhuna gitmeden yarrağını ağzıma wer de öyle git dedi. Ceyhunda yarrağını çıbayan anneme werdi annem takribî 10 dk durmadan yarrağı yaladı. Yalarkenden mmm süper yarrağın war amcığımı çok hoş siktinz yrn yeniden gelde oğlumun önünde beni yalnz sik görsün annesini nasıl sikiyorsun tek başınada amcığımı düzerken izlesin hem şu kahvedekilere bni siktiğini anlatınca ne dediklerinide söylersin bana sikicim diyordu ardından ağzına patladı ceyhun. Annem hepsini yuttu ve yalayarak arındı yarrağı. Ardından ceyhun kaçtı bnde azıcık dışarı çıktım.

240 toplam, 1 bugün

Escort Semt

maltepe escort - ataşehir escort - kartal escort - pendik escort - kadıköy escort - kurtköy escort - bostancı escort